Încă de la rostirea Jurămîntului lui Hippocrate, ne-am asumat responsabilitatea pentru starea de sănătate a pacienților noștri. Din acel moment, această asumare s-a materializat prin servicii medicale prompte și eficiente în vederea vindecării afecțiunilor pe care pacienții le reclamă.
MISIUNE
Încă de la rostirea Jurămîntului lui Hippocrate, ne-am asumat responsabilitatea pentru starea de sănătate a pacienților noștri. Din acel moment, această asumare s-a materializat prin servicii medicale prompte și eficiente în vederea vindecării afecțiunilor pe care pacienții le reclamă.
Principalele puncte ale misiunii noastre sunt:
- Oferirea de servicii medicale personalizate în funcție de nevoile pacienților în vederea identificării rapide și tratării eficiente a afecțiunilor de care suferă;
- Susținerea calității actului medical prin perfecționare continuă, servicii medicale de înaltă calitate și construirea unei relații durabile dintre medic și pacient;
- Sănătatea pacienților constituie preocuparea noastră de bază.
OBIECTIVE
Cea mai mare satisfacție profesională, în calitate de medic, este diagnosticarea promptă și tratarea eficientă a afecțiunilor pacienților noștri.
În acest sens, ne-am propus să oferim un plus de valoare pacienților, care să completeze serviciile medicale de calitate, printr-o ambianță plăcută și un sentiment de încredere reciprocă.
VALORI
În calitate de Doctori, am plasat în centrul acțiunilor noastre pacientul. Menținerea stării de sănătate este valoarea de bază a profesiei noastre de medic.
Oferirea serviciilor medicale de calitate și construirea în același timp a relațiilor de prietenie durabilă cu toți pacienții, ne ajută să-i cunoaștem mai bine, să le știm istoricul medical, pentru a interveni prompt în momentul în care situația o impune.
Valorile pe care ne bazăm în activitatea noastră de Doctori sunt:
- Încredere, confidențialitate și promptitudine în relația medic-pacient, pentru acordarea unei asistențe medicale personalizate;
- Dezvoltare și optimizare a activităților și proceselor specifice ca răspuns la nevoile pacienților;
- Factorul uman este centrul de calitate a actului medical, iar tehnologia îi asigură suportul de care are nevoie pentru un act medical prompt și eficient;
- Cercetarea, inovarea și informarea sunt preocupări esențiale pentru a reuși să menținem serviciile la cele mai înalte standarde de calitate.